FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Czy sprzątamy biura w Warszawie?

Tak, sprzątamy biura w Warszawie i jej okolicach.


Jak ustalana jest stawka za sprzątanie?

Stawka za sprzątanie ustalana jest najczęściej w formie ryczałtu licząc metr kwadratowy powierzchni sprzątanej lub w stawce za jeden miesiąc, po wcześniejszym obejrzeniu powierzchni biurowej przez naszego konsultanta.


Co jest wliczone w skład usługi?

W skład usługi wliczone są wszystkie czynności niezbędne do utrzymania czystości w budynku biurowym tj. sprzątnięcie biur, kuchni, toalet, korytarzy, sal konferencyjnych i innych pomieszczeń obiektu. Dodatkowo nasi klienci otrzymują pranie wykładzin dywanowych oraz mycie okien.


Czy można zmienić warunki umowy?

Tak, można zmienić warunki umowy. Satysfakcja klienta jest dla nas najważniejsza.


Czy jesteśmy firmą posiadającą ubezpieczenie?

Tak, jesteśmy ubezpieczeni.


Czy sprzątamy jednorazowo?

Tak, prowadzimy jednorazowe usługi. Najczęściej sprzątamy po pracach remontowych. Wykonujemy także sezonowe usługi takie jak: mycie okien, maszynowe pranie wykładzin, dywanów, pranie mebli tapicerowanych, renowacje podłóg kamiennych. Często klienci zadowoleni z jakości wykonania jednorazowego zlecenia nawiązują z nami stałą współpracę.


Masz pytania?